THC S6 forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

THC S6 forum

Het officiële forum van de Travian S6 alliantie THC
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Regels voor het registreren

Ga naar beneden 
AuteurBericht
This is me
Admin
This is me


Aantal berichten : 324
Leeftijd : 32
Registration date : 16-07-08

Regels voor het registreren Empty
BerichtOnderwerp: Regels voor het registreren   Regels voor het registreren Icon_minitimewo jul 16, 2008 7:13 pm

Hey, en welkom op het THC forum!

Dit is de plek waar alle communicatie van THC plaatsvindt. Zorg dus dat je er regelmatig kijkt! Maar voordat je ook maar iets van de andere onderwerpen kan zien, zul je je moeten registreren. Dit is een vrij eenvoudig proces, en zal niet erg lang duren. Het probleem is echter dat ik je zal moeten activeren, waardoor het soms iets langer kan duren.

Hoe registreer ik me?
Bovenaan het scherm, onder de tekst 'THC S6 forum', staat een balk met een paar klikbare woorden. Klik hier op 'Register'.

Nu krijg je een lap tekst te zien, waarna je kan kiezen of je het met deze tekst eens bent of niet. Kort samengevat staat er dat je geen grove dingen gaat zeggen, en dat moderators en admins alles mogen veranderen/verwijderen als ze dat graag willen ( Twisted Evil ). Als je het wilt lezen mag dat, maar het kortste is om er gewoon voor te kiezen om het te accepteren.

Hierna moet je een gebruikersnaam invoeren. Let erop dat dit je Travian gebruikersnaam is, want zo niet, verwijder ik hem weer. Hieronder moet je een geldig emailadres invoeren. Zorg ervoor dat hij geldig is en dat je er toegang tot hebt, anders kom je alsnog niet op het forum.

Daarna moet je een wachtwoord invoeren. Je moet zelf weten wat je ervan maakt, zolang je hem maar kan onthouden. Als je op 'Verzenden' klikt, moet je het wachtwoord bevestigen.

Nu is het aan mij om je te activeren. Ik krijg hier een emailtje voor, maar aangezien ik vaker op Travian kijk dan op mijn email, is het beter als je mij ook een berichtje op Travian stuurt.

Ikzelf stel aan mezelf een deadline van 48 uur voor het activeren van een account, maar normaal gesproken gebeurd het binnen 24 uur. Als ik binnen 48 nog niet je account heb geactiveerd, mag je me nog een bericht sturen.

Veel plezier op ons forum!

Groetjes,
This is me
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thc-forum-s6.actieforum.com
 
Regels voor het registreren
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
THC S6 forum :: Welkom :: Registreren-
Ga naar: